Nogen der ved om det kræver autorisation at ændre regnvandsbrønde og -ledninger, når det er tilsluttet en markdrænsbrønd, og altså ikke offentlig kloak.
Der er jo en del man godt må lave, hvis det er tisluttet faskine, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad markdrænsbrønd tæller som.