Filt på filt, pæn overgang

Hej kloge mennesker

Jeg vil udskifte mine høje (20 cm) fodlister med nogle ‘almindelige’ på 6 cm men det kommer til at blotte en del af min gasbeton-væg som ellers har glasfilt på den synlige del.
Af ren dovenskab ønsker jeg ikke at komme ny filt på hele min væg, så jeg vil høre om der er nogen der har tips til hvordan jeg kan komme filt på denne ca. 15 cm stribe over forlisten så pænt som muligt?
Er det noget med at lave et lille overlap på eksist. filt og så forsigtigt slibe kanten med sandpapir efter limen er tørret?

På forhånd tak
Hilsen Morten 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror du er inde på det rigtige.
I øvrigt tror jeg det er en god idé at slibe kanten af den gamle filt inden du sætter den nye på.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

God ide. Tak for det også! 👍🏻
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis