Hej kloge mennesker
Jeg vil udskifte mine høje (20 cm) fodlister med nogle ‘almindelige’ på 6 cm men det kommer til at blotte en del af min gasbeton-væg som ellers har glasfilt på den synlige del.
Af ren dovenskab ønsker jeg ikke at komme ny filt på hele min væg, så jeg vil høre om der er nogen der har tips til hvordan jeg kan komme filt på denne ca. 15 cm stribe over forlisten så pænt som muligt?
Er det noget med at lave et lille overlap på eksist. filt og så forsigtigt slibe kanten med sandpapir efter limen er tørret?
På forhånd tak
Hilsen Morten