Wavin gulvarme, kreds slået fra gsnielsen 2 18-02-2023 16:47 Hej Jeg har en Wavin gulvvarme system.Den ene kreds er ikke længere aktiv. Hvordan kan jeg få den tilsluttet i dag. Jeg har taget et billede, her kan man se, at kredsen lyser rødt og at den blå dims er poppet op. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Thomas_Mygind 1455 2880 18-02-2023 20:11 Som jeg forstår spørgsmålet så er problemet at selvom at aktuatoren er åben/rød/tændt - så kommer der ikke varme ud i gulvkredsen.Prøv at tage den blå aktuator af og se på selve ventilen om stiften sidder fast nede i området med messing - prøv at sammenligne med de andre ventiler - og prøv evt. at hive i stiften op med en tang.
gsnielsen Trådstarter 2 18-02-2023 20:26 Det er den blå helt til højre hvor der er lidt hvidt på, den røde lampe indikere at den er slukket. Skruer man bare den blå af ?
Thomas_Mygind 1455 2880 18-02-2023 20:39 Den røde lampe betyder at aktuatoren er tændt og at ventilen skal åbne. Man skal ikke skrue den blå aktuator af - men man skal trykke på siden af den. Den er nemmest at få aktuatoren af når man kan se det hvide på aktuatoren (løftet position).