Hej,
Jeg har et køleskab med is-boks, som vist på vedlagte billede. Køleskabet hedder Samsung rs7567thcsp. Det har en stor vejledning, som kan findes på Internettet, men her nævnes ikke noget om rengøring af is-udtaget i lågen. Det ville være rart, hvis det kunne adskilles, og så delene kunne få en tur i opvaskemaskinen.
Er der nogen her, som har prøvet adskillelses af is-udtaget eller har en idè om, hvordan det skal gribes an?
Mvh.: Bo