Rengøring af is-boksudtag i køleskabslåge

Hej,
Jeg har et køleskab med is-boks, som vist på vedlagte billede. Køleskabet hedder Samsung rs7567thcsp. Det har en stor vejledning, som kan findes på Internettet, men her nævnes ikke noget om rengøring af is-udtaget i lågen. Det ville være rart, hvis det kunne adskilles, og så delene kunne få en tur i opvaskemaskinen.
Er der nogen her, som har prøvet adskillelses af  is-udtaget eller har en idè om, hvordan det skal gribes an?
Mvh.: Bo
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Drop opvaskemaskine til at starte med, det er for sart mekanik til det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis