Vi købte et Ifö Sign toilet til udskiftning af vores gamle Ifö fra 1972, der havde problemer med cisterneventil og bundventil.
Men, det var en dårlig idé. Det nye Ifö er totalt umulig at holde rent. Henvendelse til Ifö (Geberit) medførte et arrogant svar; at de ønskede ikke kontakt med slutbrugerne. Det var købt hos JemogFix i Hillerød, som så tog kontakt med Ifö og fik refunderet købesummen. Men at tage det fejlbehæftede toilet retur og udskifte det med et andet, nej det, ville de ikke! Det må jo være i erkendelsen af, at alt, de har på hylderne er lige dårligt.
Jeg har vedhængt to billeder, som viser, hvor dårligt toilettet skyller og hvordan alt klæber til glasuren.
Det er bogstaveligt talt noget lort.
Et godt råd: HOLD JER FRA IFÖ OG GEBERIT! De tager ikke kunderne alvorligt og fortjener ikke at forblive på markedet.