IFÖ Sign toilet skyller dårligt

Vi købte et Ifö Sign toilet til udskiftning af vores gamle Ifö fra 1972, der havde problemer med cisterneventil og bundventil.
Men, det var en dårlig idé. Det nye Ifö er totalt umulig at holde rent. Henvendelse til Ifö (Geberit) medførte et arrogant svar; at de ønskede ikke kontakt med slutbrugerne. Det var købt hos JemogFix i Hillerød, som så tog kontakt med Ifö og fik refunderet købesummen. Men at tage det fejlbehæftede toilet retur og udskifte det med et andet, nej det, ville de ikke! Det må jo være i erkendelsen af, at alt, de har på hylderne er lige dårligt.
Jeg har vedhængt to billeder, som viser, hvor dårligt toilettet skyller og hvordan alt klæber til glasuren.
Det er bogstaveligt talt noget lort.
Et godt råd: HOLD JER FRA IFÖ OG GEBERIT! De tager ikke kunderne alvorligt og fortjener ikke at forblive på markedet.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1. Du har købt det absolut billigste toilet Ifø producerer. Måske endda 2. Sortering.
2. Vandmængden toilettet skyller med kan justeres
3. Hvis man ønsker vejledning og support er det nok ikke i jem og fusk. De ligefrem reklamerer med de ikke rådgiver.
4. At Ifø’s kundeservice henviser til forhandleren er vel helt normalt i branchen. Jeg ringer heller ikke til direkte til Volvo fabrikken hvis jeg har problemer med bilen. At de ligefrem refunderer købsprisen på et overskidt toilet syntes jeg er imponerende flot.

5. Du skulle spise nogle flere fibre så du kan komme af med den tyndskid.

Selvbygger med stort S. 
Har selv Ifø Sign, og kan ikke genkende problemmet.
Ja når man overskider toilettet som vist på billede 1, så skal man bruge en toilet børste bagefter, men sådan er det jo på alle toileter, og det er jo derfor man har en børste stående ved siden af toiletet 😉
Tilgengæld er der næsten ikke noget vand tilbage i toiletet på billede 2, hvilket nok er fordi at kloakken har været stoppet til med en prop, som så har suget vandet ud af toiletet.
Uanset hvilket mærke toilet kan det ikke håndtere en decideret eksplosion af lort så vild, at det ligger over skyllekanten 🤢
Unødvendig eksplicit og klamt.. Et toilet er designet til at kunne klare en almindelig stolgang, og ikke en kæmpe bæ-eksplosion, der skal beregnes i kilo. Måske du skulle vende dine kostvaner med en diætist eller en læge, for det ser voldsomt ud...   

Jeg går ud og leder efter min "slet hvad du lige har set"-funktion..

Hellere leje end at bo på gaden.
Vi har også Ifö Sign toilet - efter anbefaling fra en vvs-mand - og har ikke oplevet problemer af nogen art, selv om det efterhånden har været i drift i en del år.
Men det er vel med dem som med alt andet, ind i mellem løber man ind i noget fejlproduktion (noget lort).

Kurt B. Andersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis