Pris på understøbning, gulvvarme og omfangsdræn på kælder i Storkøbenhavn

Hej LDS,

Jeg kigger på hus i Storkøbenhavn, (Hvidovre, Rødovre, Vanløse) etc. Og for at udvide udvalget lidt, har jeg overvejet at købe et hus med en gammel kælder, som man så kunne få renoveret og derved få brugbare rum. Jeg ved godt de ikke kan godkendes som beboelse, men det gør ikke noget. Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen priser på hvad renovering af en kælder koster, men hvis man i store træk skal have lavet følgende, på 80 m2 kælder, hvad skal det så koste?

- Omfangsdræn og udvending isolering (formentlig ca. 40 meter (4x 10 meter))
- Udgravning til lofthøjde 220cm eller lignende med understøbning, inklusiv isolering til standard og gulvvarme (og radonsikring selvfølgelig)
- 4x lyskasser, så rummene i kælderen får mere lys, og der er fornuftige flugtveje.

Jeg kan godt selv klare resten af den indvendige færdiggørelse med eventuelle gipsvægge, lofter etc.

Snakker vi en rund million eller lignende?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min søn har lige betalt en god mio. for noget tilsvarende i Hørsholm. Det er MEGET omfattende.
Gør det KUN hvis det ikke er en vandlidende grund.

Med venlig hilsen
ktm

 

Planen var også med udvendig tætning, evt. pumpe og hele svineriet, hvis det er det der skal til. Men selvfølgelig ikke på en grund der nærmest oversvømmes.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis