Hygrostat problemer

Hejsa erfarende folk.
Jeg har fået installeret udsugning på badeværelset med ekstern motor.
Min hygrostat virker modsat af hvad jeg syntes at den skal.
Den tænder motor ved lav fug og slukker motoren når at der er høj fugt som når at man er i bad har I oplevet dette???
Og hvordan laver man det om???
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på LDS
Mon ikke der sidder et skifterelæ i hygrostaten, så der er en ledig terminal. Så skal ledningen til ventilatoren blot flyttes over på denne terminal. Et billede af tilslutningerne i hygrostaten vil hjælpe os.

Søren O
Hej @Søren O
Tak for dit hurtige comeback.
Rød er L ind og sort L ud til motoren..
Den er sat til slut ved lav fugt…
Den skal blot stilles om til at slutte ved høj fugt. 

Søren O
Slutte betyder at relæet slutter for strømmen. 
Man kunne fejlagtig tro at strømmen slukker eller at det er slut med strøm.   

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Takker det skal prøves .😁🙏
Det hjalp
Takker mange gange😁🙏

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis