Hejsa erfarende folk.
Jeg har fået installeret udsugning på badeværelset med ekstern motor.
Min hygrostat virker modsat af hvad jeg syntes at den skal.
Den tænder motor ved lav fug og slukker motoren når at der er høj fugt som når at man er i bad har I oplevet dette???
Og hvordan laver man det om???