Jeg skulle rense lidt rør herhjemme og opdagede til min gru, at vores skydeventil ikke slutter tæt. Jeg kan simpelthen ikke dreje den tilstrækkeligt til, at der ikke drypper / render vand igennem. Det vil jeg have fikset før end siden. Er det mig selv eller forsyningen som skal gøre det, når den sidder før måleren?
Noget andet er at den virkede fint for 2-3 måneder siden, hvor en vvser lavede noget for os. Jeg har ikke andre stopventiler og en del blandingsbatterier har ikke ventiler, så det er ret vigtigt at den virker
Jeg skulle rense lidt rør herhjemme og opdagede...
Vis hele indlægget