Er der nogen der ved hvornår de er fra?

Hej jeg ved ikke hvornår disse er fra. Er det måske asbest i fliseklæben i gangen?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved ikke hvo fliserne er fra, men fliser i den størrelse, er af nyere årgang, så der er ikke asbest i fliseklæberen.

Vi prøver igen, i morgen --
Mange tak mener fliserne er omkring 30 cm 
Og selv om der så var asbest i fliseklæberen er det jo ikke et problem på nogen måde før nogen piller alvorligt i det.
Man kan sommetider frygte at asbestskrækken fjerner opmærksomheden fra andre giftige problemer.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Helt enig tak for svaret. Grunden til at jeg spurgte var også fordi fugen er forsvundet fra flere fliser og derfor hopper fliserne flere steder og skal udskiftes 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis