Hej
Jeg skal til at ligge silikonefuger på mit badeværelse og synes sgu at det er svært at få dem rigtig flotte.
Jeg ligger fugen og sprøjtet sæbevand på og skraber med en fugebrik.
Ellers ikke andet. Jeg synes ikke at resultatet bliver super godt.
Er der nogle der har nogle tips og tricks til at få silikonefugen til at se pænere ud?