Hej folkens.
Jeg har 2 stålrør der er ført udvendigt i jorden, som går ind i huset lige over soklen. Der er ikke strøm i, ligner ikke jordleder eller lignende. Men jeg er nysgerrig på om nogle kunne have et bud på hvad det har været til?
Det undrer mig lidt at der 2 helt magen til hinanden på hver side af gavlen ind til huset.
Kablet er bestående 2 stk kobber ledere, hvor de begge er isoleret, hvorefter der kommer en alu-skærm, hvorefter de er isoleret igen.. er det noget gammelt antenne? 🫠
PFT