Hej LDS,
Ifm. totalrenovering af min 1. etage, er jeg ved at klargøre til at der skal laves el-installationer.
Ved I om det er tilladt at bruge Wavin Tomrør t/pex rør 28/23 mm til at trække el-installationer i?
Jeg har en del liggende i overskud fra gulvvarmen der skulle trækkes tomrør til, og det vil derfor være oplagt at bruge de rester, fremfor enten at trække el-installationerne løst i skillevæg, eller bruge penge på specifikke tomrør til installationskabler.