Hej derude!
Jeg har været i sving med at installere nyt bruse-/ kararmatur, og fik i kampens hede slået en flig af de originale blå fliser i mit 70'er badeværelse. Jeg har reddet de fleste stumper, men mit spørgsmål er nu, om jeg bare kan lime stumperne på, og evt. dække mindre skrammer med noget filler eller lignende eller om håbet er ude, og jeg skal forsøge mig med at transplantatere en klinke fra under skabet eller lignende hertil?
Hvis andre herinde har gode erfaringer med at reparere den slags med gode resultater vil jeg mægtigt gerne høre jeres fif, da resten af badeværelset også har skrammer og mærker hist og her fra gamle holdere, kroge etc. som sidenhen er afmonteret. Billeder vedhæftet. ø
På forhånd tak!