Vi har solgt vores hus og skal bl.a. have afmonteret vores ladeboks til elbil. Må man selv nedtage denne og hvad bør man sætte for enden af kablet i stedet? CEE-stik, muffe på kabelenderne og påsæt forgreningsdåse, evt. andet? (opladeren sidder i lukket garage)