Hejsa
Jeg har to lamper jeg skal have tilsluttet til et udtag i loftet. Desværre er ledningerne på lamperne ikke lange nok til at de kan nå op i udtaget. Så mit spørgsmål går på om man må samle de fire ledninger til to og sætte i en samlemuffe og så på den anden side af muffen sætte et stykke ledning i, der så kan nå op i udtaget? Eller er det ikke en lovlig løsning?
På forhånd tak
Henrik