Vores sorte med hvide nister køkkenbord ser efter 8-9 år slidt ud. Altså når det er tørret rent af, og er tørt, så ser overfladen ikke længere så “blank” ud som den før gjorde.
Det er ikke kommet pludseligt, og er ikke kalk fra vand der ikke er tørret af.
Køkkenet bruges kun til madlavning af/til to pensionister.
Er det normalt slid?
Kan man gøre noget for at opfriske udseendet?
Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍