Køkkenbord i sort laminat ser slidt ud

Vores sorte med hvide nister køkkenbord ser efter 8-9 år slidt ud. Altså når det er tørret rent af, og er tørt, så ser overfladen ikke længere så “blank” ud som den før gjorde.
Det er ikke kommet pludseligt, og er ikke kalk fra vand der ikke er tørret af.
Køkkenet bruges kun til madlavning af/til to pensionister.
Er det normalt slid?
Kan man gøre noget for at opfriske udseendet?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Smut forbi din lokale køkkenbutik og køb en laminatrens.
Følg brugsanvisningen meget nøje, og gentag gerne rensningen.
I  langt de fleste tilfælder er problemet med laminatbordplader faktisk at de er beskidte med sæberester - især aftørring med lidt opvaskemiddel er en af de største problemer, da det afsætter en sæbehinde der får laminaten til at fremstå mat, plettet og kan endda få den til at føles fedtet.
Bedste rengøring af laminat i dagligdagen er en ren klud og skoldhed rent vand, uden brug af sæbe
Tak for forslag. Kendte ikke produktet. Checker om det duer.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis