Kære eksperter og glade amatører
Jeg har fået lavet sildebensparket som slutter ovenover trappen. Under det netop færdiglavede gulvet ligger husets oprindelige parketgulv.
I enden hvor de to gulve slutter, er det ikke særlig kønt, da man kan se limen tydelig. Vi vil gerne have lavet trappeløber som starter på trinnet.
Hvordan kan man æstetisk gøre det pænt ved samlingen mellem de to gulve?
På forhånd tak