Hej, Jeg har brug for hjælp her, den øverste bakke i min opvaskemaskine bliver ikke ren. Jeg har skilt alt plastic rørføring ad indevendigt og spulet det med vand, der var ingenting i overhovedet.
Jeg har 2 studser indvendigt i bunden af opvaskeren, den ene er til spule arm til den nederste skuffe, den anden til spulearm under øverste skuffe, samt en lille en i top som kører på samme studs. Jeg kan se den nederste spulearm kører rundt og der kommer vand ud af, men ikke de 2 andre. Så det er vel ikke spulepumpen det er galt med ?