Misfarvning på låge fra olie klausan 141 4171 08-02-2023 09:29 HejsaJeg har smurt låsen på en skabslåge, og efterfølgende er noget af olien trængt ud i lågen og har misfarvet træet. Er der nogen måde, som misfarvningen kan fjernes på?VhKlaus 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
GodeVen 4341 5220 08-02-2023 12:40 Hvis det er indefra låsen, er der nok ikke noget at gøre. Så er træet mættet med olie.Man kan ofte få olie af træ ved at gnide det ind i flydende brun sæbe. Derefter børste kraftigt med en halvstiv børste. Skyld og børste af. Desværre vil det her give problemer med din lås, da den ikke bryder sig om vand.
kovas 4124 9670 08-02-2023 19:47 Prøv om du kan trække noget af olie ud med knust kattegrus. Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke.