Misfarvning på låge fra olie

Hejsa

Jeg har smurt låsen på en skabslåge, og efterfølgende er noget af olien trængt ud i lågen og har misfarvet træet. Er der nogen måde, som misfarvningen kan fjernes på?

Vh
Klaus
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er indefra låsen, er der nok ikke noget at gøre. Så er træet mættet med olie.

Man kan ofte få olie af træ ved at gnide det ind i flydende brun sæbe. Derefter børste kraftigt med en halvstiv børste. Skyld og børste af. Desværre vil det her give problemer med din lås, da den ikke bryder sig om vand.
Prøv om du kan trække noget af olie ud med knust kattegrus.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis