Hej kære Lav Det Selv orakler.
Skal sætte en slange på min vandhane i bryggerset, så kan kan fylde vand på mit gamle oliefyr.
Overtog huset for nylig, så kender ikke alle detaljer om oprindelsen af diverse installationer.
Jeg kan ikke få hverken 1/2 eller 3/4 " gevind til at passe - de passer lige netop ikke. Jeg kan ikke finde andre gevind typer eller størrelser nede i byggemarkedet, som jeg kan forsøge med.
Nogle gode idéer til, hvad jeg skal være på udkig efter for at få en hanetilkobling til at sidde fast?
Billedet af de to gevind er to gevind (1/2 og 3/4), der ikke passer :(
På forhånd mange tak,
Frederik