Jeg jeg får fået sat 15 mm fermcell plader op på det der kommer til at være badeværelse, samlinger er limet og er skudt op efter forskrifterne.
Der er lidt ujævnheder fra plade til plade pga gammelt lettere skævt hus, så jeg vil gerne spartle det plant men er blevet i tvivl om der skal spartles også vådrumsmembran eller omvendt, det skal ende med at der skal sættes fliser på væggene
Håber på der er nogen der kan gøre mig klogere