Hejsa
Jeg har skiftet en stikkontakt der ikke sad rigtigt. Jeg har genbrugt ledningen men kan ikke få dem helt ind i fase og nul, således at der kommer lidt kobberledning til syne. Er det et problem at isoleringen ikke går helt ned?
Skal jeg skære noget af kobberledninger af?