Hvad er de mon værd

Jeg er lærer, og har et stort ønske om at få nogle flere trædrejebænke, men pladsen kniber lidt.
Vi har et stort lækker metalsløjd lokale, men bliver kun sjældent brugt.

Vi har to store boxford metaldrejebænke - som jeg påtænker at sælge for at få råd til trædrejemaskiner.

Men kan i hjælpe mig, hvad ville sådan nogle kæmpe maskiner være værd, og er de mon overhovedet til at komme af med? 😂
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej og velkommen på siden  
Boxford drejebænke er rimelig efterspurgte, en pris på omkring 12000 kr pr stk. burde de nemt kunne indbringe.
Hvad er der med af tilbehør, det betyder også en del.

Der er en til salg på DBA til 17500 kr, det er nok lige i overkanten vil jeg mene.   ​Link​​​

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg kender en side på Facebook der hedder noget med Værktøj/maskiner brugt køb salg, hvis det er en hjælp.
Nameit skrev den 01-02-2023 18:51:15

Jeg kender en side på Facebook der hedder noget med Værktøj/maskiner brugt køb salg, hvis det er en hjælp.

Ja det er en god mulighed, der findes forskellige sider der omhandler værktøjsmaskiner.

Vi prøver igen, i morgen --
Den type bænke bliver solgt for 10-17000,- afhængig af tilbehør og stand - alder behøver ikke og være negativt, da de som regel er solidt bygget :)
Tusind tak for svar, og ideer til hvor de evt. kan sælges, det vil jeg undersøge nærmere 👍
Skal også lige have overblik over tilbehør, men tænker der må være en hel masse rundt omkring i lokalet 😊
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis