Hej folkens,
Vi har et skur, hvor der kommer slagregn ind under døren. Som i kan se på billedet, så er det sorte stykke fugtigt. Altså ikke helt inde, hvor der sidder en liste.
Jeg vil helst ikke have at der kommer vand ind overhovedet. Vil det være en ide at sætte en liste i bunden, helt ude ved kanten? Eller har i andre forslag?