Skift af vinduer i træhus

Hej i gruppen. Jeg overvejer at skifte nogle vinduer i vores træsommerhus. Er det efter jeres mening et lav-det-selv projekt eller? Jeg er ikke håndværker men kan godt lave mindre ting selv. Er der noget man skal være særligt opmærksom på? Har luret en del video og det virker ikke helt skræmmende, men skulle jo gerne holde i mange år efterfølgende. 

Er der nogen der kan anbefale en dansk producent af vinduer til fornuftige penge og fornuftig kvalitet? Gerne med links til hjemmeside/forhandler. 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ikke svært at skifte vinduer, men det kan være en god ide at have en hjælper ved hånden, i hvert fald til de første par stykker, indtil det sidder på rygraden.
Outrup er gode til klassiske vinduer i træ, som bondehusvinduer og lignende. Og de er ikke super dyre. Du kan nogle gange finde dem på lager i standard mål på f.eks. Lavpristræs hjemmeside, så det er værd lige at måle dem du har.

Skal det være billigt, og OK kvalitet, er der sparvinduer.dk, du måler selv og taster ind online. Og så kommer det nok østeuropa et sted.


Elektronikteknikeren
Det er super nemt at skifte vinduer i træhus.. du skal være obs. på at måle dine vinduer op så du laver plads til 1-1,5cm luft hele vejen rundt om vinduet til isolering. afmonter paneler/karme udvendigt og mål det nuværende vindue og så er det ikke svært.. jeg har brugt klarvinduer.dk og det har virket så fint til gode priser... 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis