Hej GDS'er,
Jeg er blever spurgt om denne udfordring hvor afløb er placeret højere end vandlås endda med lidt tilbagefald. Man har så forsøgt at løse det med 2 vandlåse. Der er også afløb fra vaskemaskine.
Er dette korrekt monteret eller hvad siger i ?
Er der mulighed for tilbageløb til vaskemaskine ?
På forhånd tak :o)