Der var revner i betongulvet i kælderetagen, så jeg har brækket et stykke af det øverste lag op, som bestod af ca. 3 cm beton. Herunder ligger der et lag af ca. 3. cm lecakugler og derunder, hvad der ligner en form for grovbeton. Hvordan det nederste lag er bygget op, ved jeg ikke.
Det skulle gerne ende ud med et nyt betongulv, men er det hele lortet, der skal brækkes op, eller kan jeg nøjes med at erstatte det øverste lag med nyt beton?