Jeg har et køkken og to stuer som er adskildt, men alligevel er samlet.
Det er ikke muligt at lukke af mellem rummerne, og åbningerne er omkring 1,7 m bredde.
Jeg har en termostat i mit køkken, men vil man også placere termostater i hver stue?
I så fald tænker jeg at placere dem så de er så langt fra hinanden som muligt.
Systemet er Danfoss icon, og det er mit indtryk af dette kan håndtere flere termostater i "samme" run. Jeg har dog ikke systemet oppe endnu.