Montering af dobbelt stikkontakt Nicolaim 41 26-01-2023 12:34 Hej med jerHvad gør jeg forkert her. Jeg skal montere en afbryder til lys og en stik kontakt 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
perhans 1507 26-01-2023 12:46 Hvis den brune er den hvor fasen er på så burde det virke, men hvis det derimod er enten den røde så er der kun strøm til den anden kontakt når den øverste kontakt er tændt.
jenshøj 3604 4800 26-01-2023 13:03 Hvis stikkontakt kun virker, når afbryder er tændt, så byt rundt på grå og rød.
ev elmand 30533 7480 26-01-2023 13:08 Problemet er at det sikkert er grå der er fase, og rød der er tændledning. Så du har stikkontakt til at tænde sammen med lampen. Hvis det ikke er meningen så sidder den stump ledning du har ned til stikkontakt sammen med den forkerte.Ombyt grå og rød i afbryder ELLER flyt stumpen over til grå. Det giver samme resultat. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)