Ventilation i kælder

Hej med jer. 

Vi er i den uheldige situation at vi har en stor vandskade i vores kælder. Grundvand er steget op nedefra. Den del har vi egentlig styr på at få forbedret. Men når nu vi er igang kan v ligeså godt give rummet den helt store omgang. Rummet er 34 m2. Der er både et vindue og en dør ud til haven til udluftning. 2 radiatorer til opvarmning.
Men min teenager bor dernede, og skal derned igen når det er klart. I den forbindelse tænker jeg at det er oplagt at få installeret et ventilationssystem så der kommer et bedre indeklima. Kælderen er generelt tør og vi oplever ikke "kælder" lugt på noget tidspunkt fra hverken hans rum eller de 4 resterende rum. 

Hvilket system skal vi købe? Gerne noget vi selv kan styre så han ikke generes af lyd om natten. 

Dbh
Louise 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har gode erfaringer med Duka One S6 Wifi i kælderen. Der skal 2 stk til i et rum på 34m2. De sættes i hver ene af rummet og indstilles til at køre sammen, så den de hhv. suger og blæser skiftevis. Det er virkelig effektivt og med to stk. kan man nøjes med at have den kørende på laveste trin, hvor den ikke siger så meget.
Der er også en kalenderfunktion, så den kan sættes til at skrue op om dagen og ned om aftenen.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis