Montering af front på Bosch fuldintegreret opvaskemaskine

Min søn er fremlejer en lejlighed med en Bosch fuldintegreret opvaskemaskine hvor der skal monteres en lågefront på maskinens låge for at den skal ligne køkkenelementerne. Problemet er at fronten er faldet af og de beslag der bruges til at montere den med er blevet væk. Jeg har derfor købt et nyt monteringssæt for en mindre formue men sættet indeholder ikke den monterings skabelon der er nødvendig for at montere beslagene korrekt på lågen og jeg kan ikke finde den nogen steder på nettet ud over ét sted hvor de vil have 226kr for den. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en skabelon eller kan oplyse mig målene for hvor beslagene skal sidde?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du kan vel se hvor de gamle skruehuller er
bredker skrev den 25-01-2023 07:17:14

du kan vel se hvor de gamle skruehuller er

 Ja, det er rigtigt men man kan se at den har været monteret flere gange, det er en ret tung låge til et snedkerkøkken, som nok har været monteret med for korte skruer, så der er flere huller. Men du har ret jeg kan prøve mig frem med de gamle huller.

På de fleste hvidevareproducenters hjemmeside, kan man under brugsanvisninger, finde monteringsvejledningen sammen med skabelonen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis