“Knap” til at skjule visse tråde

Har haft tanken før, men apropos en ny tråd kaldet “Den store tilbudstråd”, tænker jeg, igen, at man bedre kan fokusere på emner man ved noget om, eller søger viden om, hvis der var mulighed for at filtrere.
Den i mine øjne lette metode kunne være hvis der var en knap, omvendt af den nuværende “Følg tråden”, så man ikke længere fik vist nye indslag hvis man ved tråden havde valgt “Ignorer tråden”.
Det ville være smart hvis man senere kunne omgøre beslutningen.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan godt forstå tanken, at man kan skjule/ignorere tråde.
Men umiddelbart er det en meget stor opgave at lave rent teknisk - større end en "følg tråden" funktion, fordi den breder sig til visning af forum-oversigterne (som teknisk er lidt tung at danse med). Jeg vil dog lige overveje om der er en lettere måde at lave det på, end dén jeg har i tankerne, men kan ikke love noget.

Hvor meget vil det mon blive brugt?

Mvh. AllanE
Når jeg går oversigten igennem med ulæste tråde, så klikker jeg ofte på den lille knap >marker som læst< og så forsvinder den fra oversigten ved f.eks. sideskift. Det er de tråde som jeg ikke har interesse i. Meget lanpe tråde biler osv. Når så jeg har set så meget igennem at der er overblik, så trykker jeg på >marker alle tråde som læst> 
Så er der rent bord til næste gang. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 25-01-2023 23:18:41

Når jeg går oversigten igennem med ulæste tråde, så klikker jeg ofte på den lille knap >marker som læst< og så forsvinder den fra oversigten ved f.eks. sideskift. Det er de tråde som jeg ikke har interesse i. Meget lanpe tråde biler osv. Når så jeg har set så meget igennem at der er overblik, så trykker jeg på >marker alle tråde som læst>
Så er der rent bord til næste gang. 

Hvor sidder de nævnte knapper? Jeg sidder oftest på en iPad og kan ikke se dem. Måske er du på en anden platform med anderledes layout?


Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
På den faste bjælke øverst Forum - Projekter m.m. står mit navn når jeg er logget på.
Først trykker jeg på mit navn. 
Så kommer der der en menu hvor jeg ofte klikker på >vis ulæste indlæg<
Under hvert indlæg er knappen >marker som læst<
i bunden af hver side er knappen >Marker alle som læst< 
Så er der ryddet op.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis