Valg af krydslaser?

Jeg har et par kommende projekter med at lægge nye fliser i to badeværelser og til det tænker jeg at en fornuftig krydslaser vil være et godt hjælpeværktæj, men hvilken?

Det skal være en god stabil kvalitet og samtidigt betalelig.....

Erfaringer og råd er meget velkomne... Også gerne links til test af krydslasere og gode tilbud..... 

MVH Njord
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der var en test af krydslaser i Gør Det Selv bladet, mener det var i december 2022.
Du kan købe adgang til testresultatet for 19 kr.
Lånte selv bladet på biblioteket.
Ellers skal du gå efter en med grøn laserlys da de er mere synlig end rød laserlys.
Jeg købte en geo fennel geo1x, i efteråret, har ikke fået den brugt så meget, men umiddelbart virker det som et godt køb, den kan låsen så man laver en skrå linje også, og er med grøn streg.
Xl havde håndværker messe, så der var en repræsentant fra Geo Fennel, efter lidt snak om hvad jeg skulle bruge den til, synes han det var overkill at købe nummeret større, jeg købte en trefod til den også.
Mener geo fennel geo1x kan købes for ca 750 kr, uden trefod..
 

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har en ældre udgave af denne - jeg har nogen gange ærgret mig over at laseren er rød men derudover været meget glad for den - især at den dengang shippede med trefod som standard.

Forskellen i pris mellem grøn og blå bosch er hvilken usikkerhed de måler med, usikkerheden på grøn bosch er ækvivalent til et 2m vaterpas, dvs på længere opmålinger kan usikkerheden slå ud i for stor forskel - så man skal huske at lave referencemål fra et andet sted i rummet.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Har bosch proffesionel - med 3x360graders streg, og vil helt anbefale dig vælge sådan en model, da det gør den mere anvendelig
Hvad endte du med at købe her ? - jeg kan ikke helt finde ud af hvilken (prisklasse), jeg bør gå efter. Er ikke ligefrem professionel, så en god lille model kan godt gøre det tror jeg 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis