At finde reservedele til en kinesisk græsslåmaskine

Hej med jer,

Ja, ved godt min græsslåmaskine ikke er en scooter eller knallert, men tænker det er tæt nok på, til at havne i denne kategori.

Jeg har en billig græsslåmaskine købt i Jem og Fix for en tre år siden. Jeg skal bruge en ny karburator til den, da den gamle er holdt op med at virke (har forsøgt at rense den, men uden held).

Motoren er en kinesisk Zongshen, og er altså udfordret på at finde en passende karburator.

Mit spørgsmål går på, hvor køber I dele til jeres græsslåmaskiner? Hvis det nu var en  briggs & stratton motor el., så var det nok en nem sag, men denne kinesiske sag volder mig altså lidt udfordringer.

Har vedlagt billede af maskinens informationer og den nuværende karburator.

På forhånd tak for jeres tanker og indspark!


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bjarne Jensen skrev den 21-01-2023 20:05:05

Kontakt kundeservice:  E-mail: [email protected]
Jeg har i tidens løb handlet der flere gange, det fungerer udemærket

 Jeg har skrevet til dem,men de henviste til importøren. Dem kontaktede jeg og de gav noget info på den,men havde ingen på lager. Men så lang så godt. Tak for det, Bjarne.


Ift. aliexpress.com, John, så har de nogen til salg. Hånden på hjertet så er jeg lidt tvivlrådig ift. at handle der. Er måske lidt en kylling ift. at blive snydt.

Tænker jeg måske må få fingrene i en tilsvarende karburator fra en mere europæisk hjemmeside. Så står stadig tilbage, og er noget usikker på, hvor man handler den slags reservedele. Nogen der kan anbefale noget?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis