Hej.
Skal til at lave loft og vægge på en hel 1. sal og planen var at lave 2 lag gips. Men vil nu hellere lave 1 lags Knauf Ultra Board U-1 15mm, kan jeg bruge mine NKT SPIT gipspladeskruer 3,9 x 32 mm på bånd til dem eller skal jeg have nogen andre? Syntes søgning på nettet giver forskellige svar både nogen der bruger alm gips men der findes også nogen fra knauf de koster bare langt mere.