Blinklys fatning i forlygterne

Peugeot 307 fra 2004 problemer 
Jeg har i længere tid gået og undret mig over hvorfor fatningerne til blinklyset foran kun periodisk virker så kan jeg gå ud og rette lidt på fatningen og så virker det i 2 minutter noget der har oplevet samme problem 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kører vel ikke rundt i en bil hvor blinklyset i længere tid ikke har været i orden?
I en så gammel bil kan der meget let være dårlige forbindelser eller ir i fatningen. Det kan også være en dårlig stelforbindelse. Har du prøvet at rense fatningen med kontaktrens? Prøv evt. også at lave en ny stelforbindelse.


Søren O
Nu skriver jeg jo intet om at jeg kører rundt i bilen men jeg kan forestille mig at du er en af de der hellige typer der aldrig har gjort noget forkert
Tak for dit svar angående hvad der kunne være galt har prøvet at rense fatningerne og skifte dem ud til nogle andre og det hjælper i et kort øjeblik så jeg tror du har ret angående at det kan være stel forbindelsen 
Nu skriver jeg jo intet om at jeg kører rundt i bilen men jeg kan forestille mig at du er en af de der hellige typer der aldrig har gjort noget forkert.
Hvis du ikke kører i bilen, hvorfor reparerer du så blinklyset? Eller hvis du kører i bilen, hvorfor får du så ikke repareret blinklyset?  Prøv lige at dæmpe den halvflabede tone. Den kan du gemme til fjæsbogen.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis