Hej
Nedenstående er formentligt et rigtigt dumt spørgsmål, men min viden om disse ting er ikke eksisterende og jeg vil hellere anlægge mig en better safe than sorry tilgang.
Jeg er igang med at rydde min fars dødsbo, og i den forbindelse skal gulvtæpperne fjernes i hele lejligheden, da det er en leje bolig og der er gulvtæppe under.
Jeg har bare prøvet mig frem, og har fået to rum ryddet for gulvtæppe uden de store problemer.
Nu kommer jeg så til soveværelset, hvor overfladen under gulvtæpper ser anderledes ud end de øvrige (se billede).
Igen, jeg vil gerne tage mine forholdsregler, så jeg vil høre jer kloge hoveder:
Er der noget at være bekymret for med det "støv" eller er det bare at gå igang? Nogle sundhedsrisici eller lignende?
På forhånd tak.