Jeg har taget en emhætte ned hvilket efterlader et hul i loftet hvor der sidder noget el. Som jeg har forstået det vil det være lovligt at lukke hullet helt til hvis jeg fjerner alle ledninger etc i loftet, hvilket dog gør det sværere at genetablere en emhætte senere hen. Så hvis jeg vil lade det være, så skal man kunne tilgå det, tænker jeg i en "låge" løsning eller noget i den dur. Har i nogle ideer til hvordan dette kan gøres?