Lukke mellemrum mellem gulv og dørkarm Kalle1234 11 16-01-2023 07:56 Hvordan lukker jeg dette mellemrum i mellem gulvet og dørkarmen? Kan man forlænge en dørkarm? Eller bruger man noget fuge? Og hvis ja, hvilken? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns 8503 16-01-2023 11:58 Jeg ville bruge noget spartelmasse, så kan det pudses, og males så det falder i et med karmen. Du kan bruge sådan en spartelmasse linkDu kan ligge et stykke plast ind under, så spartlen ikke klæber fast til gulvet, så er der mindre risiko for at det revner, plasten kan du forsigtigt skære fri når arbejdet er slut. Eller du kan bruge en overmal-bar fugemasse, det er noget nemmere, men nok ikke et så usynligt resultat.link Vi prøver igen, i morgen --
Kalle1234 Trådstarter 11 16-01-2023 12:02 je_ns skrev den 16-01-2023 11:58:07Jeg ville bruge noget spartelmasse, så kan det pudses, og males så det falder i et med karmen. Du kan bruge sådan en spartelmasse linkDu kan ligge et stykke plast ind under, så spartlen ikke klæber fast til gulvet, så er der mindre risiko for at det revner, plasten kan du forsigtigt skære fri når arbejdet er slut.Eller du kan bruge en overmal-bar fugemasse, det er noget nemmere, men nok ikke et så usynligt resultat.linkTak for svar. Gode forslag. Det vil jeg prøve :)
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07 Se mere her