Vores gamle køle-fryse-skab (som vi overtog i huset) havde ismaskine, og derfor koblet vand til.
Vores nye køle-fryse-skab (der kommer imorgen) - har ikke ismaskine og skal ikke bruge vand.
Når jeg kigger på vandledningen, er der ikke nogen hane på eller noget sted, jeg kan lukke af for vandet. Kan man sætte en tap eller afslutning på eller hvad ville man typisk gøre her?