Hej alle
Efter vi er kommet af med vores kumme fryser, mangler vi nu en vandret overflade til at samle rod og støv.
Så jeg havde tænkt mig at købe en laminat bord plade.
På væggen sætter jeg en lægte, som pladen kan lægge af på. Ved fronten ville jeg købe 2 ben at sætte under.
Men hvor meget understøtning skal der under sådan en plade? Den bliver Ca 180 lang. Benene ville jeg sætte i hvert hjørne. Men er bange for den bliver krum med tiden.
Bordpladen sidder i et hjørne.
Et alternativ var at sætte en lægte på den korte led også, inde i hjørnet og så fordele de 2 ben resten af vejen. Så bliver den understøttet for hver 60 cm Ca.