Hej
Vi har problemer med at der er træk ved gulvet, i hjørnet. Det er hovedsageligt i hjørnet jeg mærker det er koldt. Og der opstår somme tider lidt fugt i hjørnet, ovenpå fodlisten.
Vi lagde nyt laminat gulv, af god kvalitet, på for 4 år siden.
Jeg har selv haft et par ideer, men jeg ved ikke om det overhovedet ville gøre en forskel.
1. Lave en ny endevæg, isolere denne indefra, med dampspærre. Tænker 100mm?
2. Få efterisoleret hulmuren (tror det er 100mm). Tænker der er firmaer der kan puste isolering ind.
Men hvad tænker i, vi kan gøre for at afhjælpe dette problem?
Mvh Lasse
Mvh Lasse