Hvid belægning på min mur Krogh24 3 5466 14-01-2023 12:19 Der vokser noget som ligner hvide bomulds stykker på min væg i vores uopvarmede orangeri. Ved nogen hvad det er? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Stigadk 13 2400 20-01-2023 20:38 Det ligner det man kalder saltudblomstring. Det sker når salte i murværket med fugt føres frem til en overflade og vandet fordamper. Så efterlades salte i fine krystalformationer. Det er svært at gøre noget ved, men er velbeskrevet her på siden.