Spørgsmål 1.
Har læst mange steder om isolering af indvendige vægge med gips, og der er mange forskellige svar og meninger.
Nogen vil lave et træskelet og holde det 15 cm fra mur andre vil isolere helt tæt op af væggen?
Spørgsmål 2.
Vil Porrebeton el lign. m 200 mm ISO imellem være det bedste eller?
På forhånd tak 👍🏿