Hej alle sammen jeg et bekymret menneske. Jeg har ingen viden om asbest ud over, at det blev brugt hyppigt i det årstal mit rækkehus blev bygget i 1961..
Der er nu en større renovering i gang her i mit boligkvarter. Og jeg er gået hen og blevet bange for alt. Jeg har tilfældigvis opdaget, at der er lavet brud på rørisoleringen i min gang.
Jeg har kontaktet viceværten af flere omgange, som fortæller at bygherren siger, at der er lavet saneringsrapport af lejlighederne og kælderen og at der ikke er fundet asbest. Jeg er dog forst bange for om jeg har boet i asbest støv fra røret i 3 måneder.