Er der asbest i rørisoleringen?

Hej alle sammen jeg et bekymret menneske. Jeg har ingen viden om asbest ud over, at det blev brugt hyppigt i det årstal mit rækkehus blev bygget i 1961..

Der er nu en større renovering i gang her i mit boligkvarter. Og jeg er gået hen og blevet bange for alt. Jeg har tilfældigvis opdaget, at der er lavet brud på rørisoleringen i min gang.
Jeg har kontaktet viceværten af flere omgange, som fortæller at bygherren siger, at der er lavet saneringsrapport af lejlighederne og kælderen og at der ikke er fundet asbest. Jeg er dog forst bange for om jeg har boet i asbest støv fra røret i 3 måneder.



2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej og velkommen på siden   
Det på billedet er gammel rokcvool isolering, med noget tjære papir omkring, så ganske uskadeligt..

Vi prøver igen, i morgen --
Tusind tak for svarer! Det var lige netop papiret som jeg havde svært ved, at placere :) rigtig god lørdag til dig 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis