Godaften til jer.
Jeg skal skifte armatur i vores køkken og skal i den forbindelse have slukket for vandet, så jeg kan afmontere det gamle armatur. Jeg kan ikke dreje ventilen der lukker for vandet og jeg mistænker at grunden til dette er at møtrikken i midten forhindrer dette. Skal møtrikken løsnes før jeg kan dreje ventilen? (Se billede)
På forhånd tak
Vh Esil