Hej jeg har en blæser jeg skal have sat strøm til men kunne godt lige bruge noget hjælp med at læse lednings diagrammet. Kig på billedet for reference.
For mig ser det ud som om at på højre side af diagrammet skal sidde en kondensator mellem N til brun ledning og sort skal forbindes uden om kondensatoren? Venstre side skal bare forbindes direkte til blå ledning?
Lyder det rigtigt eller er jeg helt gal på den?
På forhånd tak