Jeg er flyttet i et ældre hus med skråtag, hvor jeg under kraftig regn som i dag et par gange har konstateret en lav dryppende lyd på 1. salen uden at finde lækket. Loftet har jeg undersøgt og vurderer ved indflytning, og der er heldigvis tørt og ingen dryp, men nu har jeg lokaliseret lyden og fugten ved en skunk i det ene værelse (se billede). Isoleringen har tydeligvis taget noget fugt, men den virker ikke våd på overfladen og jeg kan ikke finde lækket. Det tørrer op, når regnen stopper og jeg kan ikke se noget skimmel, så spørgsmålet er, hvor alvorligt det er? Bør jeg få en tømrer eller tagmand ud for at tjekke det igennem?