Hej
Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan få samling imellem pex rør og Ballofix tæt.
Har købt en overgang fra 15 mm pex til 1/2 jeg bruger pakke tape med den bliver ikke helt tæt
Jeg synes også det er mærkeligt jeg kan skure pex helt ind i Ballofix skal der være en overgang ? Eller skal der bare bruges pakgran