Hej.
Vi har for to dage støbt gulv i hele huset, men løb desværre tør lige til sidst.
Dette har resulteret i at der på cirka 4-5m2 mangler 2-4cm beton.
Jeg tænker at løsningen bliver at flydespartle det hjørne, hvor jeg først hugger/rifler betonen og primer så det hæfter godt.
Hvornår må jeg gøre dette? Tænker ifh. Hvor tør betonen skal være.
Andre forslag til at løse problemet er også velkommen.