Hvornår må jeg spartle betongulv

Hej.
Vi har for to dage støbt gulv i hele huset, men løb desværre tør lige til sidst.
Dette har resulteret i at der på cirka 4-5m2 mangler 2-4cm beton. 

Jeg tænker at løsningen bliver at flydespartle det hjørne, hvor jeg først hugger/rifler betonen og primer så det hæfter godt.

Hvornår må jeg gøre dette? Tænker ifh. Hvor tør betonen skal være.

Andre forslag til at løse problemet er også velkommen.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er måske værd at nævne at vi har planer om at lægge klikgulv "direkte" på betonen.
Hvis overfladen er sugende så kan du gøre det med det samme. Hvis der ikke er varme og udluftning ville jeg vente ca en uge.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

du behøver ikke rifle betongen , en stiv kost og støvsuge , det er rigeligt når der primes
Det er meget billigere at lægge slidlags beton. Det blandes blot af sand og cement og så lidt vand som muligt. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis